||عکس بازار || پرتال عکس ایرانیان +

||عکس بازار || پرتال عکس ایرانیان +

عکس های جدید و متنوع در بزرگترین گالری عکس
||عکس بازار || پرتال عکس ایرانیان +

||عکس بازار || پرتال عکس ایرانیان +

عکس های جدید و متنوع در بزرگترین گالری عکس

عکس های یاسر جعفری

 
 
عکس های یاسر جعفری عکس های یاسر جعفری عکس های یاسر جعفری
●●●●● برای دیدن عکس ها به[ادامه مطلب] مراجعه کنید ●●●●●

یاسر جعفری در طی مصاحبه ای درباره خود می گوید:
” سید یاسر جعفری هستم و سال ۱۳۶۷ متولد شده ام. در حال حاظر دانشجوی رشته مهندسی متالوژی دانشگاه آزاد کرج هستم. از سال ۸۶ نگاهم به طور کلی نسبت به سینما تغییر پیدا کرد. تا آن موقع هیچ وقت به سینما به دید شغل نگاه نمی کردم و ایده ای برای ورود به آن در نظر نداشتم. راه های زیادی برای ورود به سینما در مقابلم وجود داشت اما تصمیم گرفتم راه درست را برای ورود انتخاب کنم. به همین دلیل به دنبال یه اموزشگاه خوب بازیگری بودم که در نهایت وقتی با آدم های حرفه ای سینما مشورت کردم همه کلاس “استاد امین تارخ” را تایید کردند. کلاس ها در ابتدا خیلی برایم مشکل بود چون یک مقدار کار فشرده بود و من در هفته سه روز پرفشار را سپری می کردم.
بلافاصله بعد از پایان کلاس ها از دفتر آقای قاسم جعفری با من تماس گرفته شد و وقتی به دفتر ایشان مراجعه کردم با آقای جعفری دیدار کردم و برای بازی در فیلم “دختران” با هم به توافق رسیدیم. شاید نقش کوتاهی در این فیلم بر عهده داشتم اما شخصا “پوریا” را دوست داشتم و فکر می کنم تجربه خوبی بود. بعد از فیلم از دفتر آقای عسگرپور با من تماس گرفتند و از من برای بازی در فیلم “اتوبوس” دعوت شد که در این فیلم نقش یک روحانی را بازی کردم. این کار هنوز تمام نشده بود که برای بازی در سریال جراحت آقای عسگرپور با من صحبت شد که بعد از مراجعه به دفتر آقای شفیعی قرارداد بازی در این سریال را بستم و برای دومین بار خدمت آقای عسگرپور بودم.”

عکس های یاسر جعفری

عکس های یاسر جعفری

عکس های یاسر جعفری

بهترین سایت عکس ایران, تصاویر جالب و زیبا, تصاویر جدید روز

عکس های یاسر جعفری

عکس های یاسر جعفری

عکس های یاسر جعفری

تصاویر خلاقانه, تصاویر دیدنی, تصاویر روزانه, دنیای عکس

عکس های یاسر جعفری

عکس های یاسر جعفری

عکس های یاسر جعفری

سایت عکس, سایت عکس بازیگران, عکس, عکس باحال

عکس های یاسر جعفری

عکس های یاسر جعفری

عکس های یاسر جعفری

عکس جالب, عکس جدید, عکس دیدنی

عکس های یاسر جعفری

عکس های یاسر جعفری

عکس های یاسر جعفری

عکس های جالب, عکس های خنده دار, عکس های داغ

عکس های یاسر جعفری

عکس های یاسر جعفری

عکس های دیدنی, گالری عکس

عکس های یاسر جعفری

عکس های یاسر جعفری

گالری عکس بازیگران زن, گالری عکس خنده دا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد